1 » Regulamin2

Kontakt

  • Ani-Life
    Słoneczna 9
    63-645 Łęka Opatowska
    NIP: 619-182-42-11
  • E-mail:sklep@ani-life.pl
  • Telefon793934669
  • Godziny działania sklepupon. - piątek 9.00 - 17.00, soboty 10.00 - 14.00

Regulamin

Regulamin sklepu
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
 
  1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.ani-life.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Właścicielem Sklepu Internetowego jest firma Ani-Life , NIP: 619-182-42-11
  3. Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży produktów firmy Ani-Life
 
§ 2 CENY
 
  1. Podane ceny są cenami brutto. Ceny podawane w PLN.
  2. Do ceny przedmiotu należy doliczyć koszty wysyłki.
 
§ 3 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
 
  1. Złożone zamówienia realizowane będą w terminie do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie lub otrzymania informacji o pobraniu, przesyłki elektroniczne do 48h
  2. Przesyłki realizowane od poniedziałku do piątku.
 
§ 4 WYSYŁKA TOWARU I PŁATNOŚCI
 
  1. Towar dostarczany jest firmą kurierską DHL, DPD lub FedEx
  2. Dostarczenie towaru do Klienta jest płatne.
  3. W okresach promocyjnych Ani-Life zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów dostawy na inne.
  4. Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany przez zamawiającego, jako adres dostawy.
 
§ 5 ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
 
  1. Zamawiający może anulować swoje zamówienie, jeżeli nie otrzymał informacji o wysyłce.
 
§ 6 ZWROTY
 
  1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: anilife@vp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Ani-Life słoneczna 9 63-645 Łęka Opatowska.     Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):       [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej].
  2. Zwrot pieniędzy dokonany zostanie przelewem na wskazane konto.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru..
  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
 
§ 7
REKLAMACJE
 
  1. Jeżeli otrzymany towar został uszkodzony podczas dostawy należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.
  2. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
  3. Wszelkie reklamacje będą rozpatrzone w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od ich zgłoszenia
  4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.
  5. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać także dokładny opis wady towaru wraz z numerem telefonu kontaktowego i adresem.
 
§ 8
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH na podstawie RODO – rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
 
  1. Administratorem Danych osobowych przekazanych jest Ani-Life Lidia Błażejewska.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych klientów jest wyrażona zgoda przez nich w toku rejestracji konta bądź składania zamówienia.
  3. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją zamówienia oraz celów wynikających z udzielonych przez klienta zgód.
  4. Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zamówieniem.
  5. Dane osobowe klientów  mogą zostać ujawnione dostawcom, firmom przewozowym, firmom kurierskim, tylko i wyłącznie w celu dostarczenia przesyłki, lub innych czynności bezpośrednio związanych z obsługą przesyłki.
  6. Klient ma prawo żądać dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

Przejdź do strony głównej